Contact Y Messenger

Persoane interesate

duminică, 15 februarie 2009

Rugaciunea

Un element cheie al vietii musulmanului il constituie rugaciunea obligatorie. Aceste rugaciuni sunt efectuate de cinci ori in fiecare zi si il conecteaza in mod direct pe cel care se roaga cu Dumnezeu. Aceasta legatura foarte personala cu Creatorul asigura dependenta totala, incredere si dragoste nemarginita, producand pace si armonie interioara.


Profetul Muhammed (pacea sa fie asupra sa !) a spus : „Cu adevarat, acela dintre voi care se roaga, vorbeste in intimitate cu Domnul sau.”


Rugaciunile se fac la rasaritul Soarelui, la miezul zilei, dupa-amiaza, seara si dupa caderea noptii, reamintindu-ne de Unicul Dumnezeu pe tot parcursul zilei. Aceste rugaciuni regulate previn si savarsirea de fapte rele, oferindu-ne oportunitatea de a ne cere iertare lui Dumnezeu pentru greselile facute.


Odinioara Profetul si-a intrebat companionii : „Credeti ca daca ar exista un rau care ar curge prin fata casei voastre si daca v-ati inbaia de cinci ori pe zi ar mai ramane pe corpul vostru vreo urma de murdarie ?” Oamenii au raspuns negativ. Vazand aceasta, Profetul a adaugat : „Asa se intampla cu cele cinci rugaciuni zilnice, in timpul carora Dumnezeu va spala voua pacatele.


Vinerea este ziua de adunare a musulmanilor. Rugaciunea de la miezul acestei zile este diferita de celelalte, ea incluzand si o predica. Celelalte rugaciuni sunt relativ simple, incluzand recitarea unor versete din Coran si luand doar cateva minute.

2 comentarii:

  1. lumea araba e fascinanta..sunt interesata de aceasta lume de mic copil..am invatat obiceiurile si traditiile lor dar mai putin limba araba..acest site m-a invatat multe..imi place orice lucru ce tine de lumea araba..la mine in oras sunt o mica dansatoare belly dance..sunt deseori chemata sa dansez pentru oameni care ii incanta acest dans magnific si din dorinta mea mi-as dori sa ajung pe o scena adevarata sa fiu o dansatoare adevarata.faceti un lucru minunat sa va impartasiti mandria cu alti oameni interesati de lumea araba.va pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt tot la fel imi place de cind eram mic araba si eram fascinat de ea si ascultam la radio muzica araba dar nu stiu de ce am fost si inca mai sunt asa nu pot sa imi explic de ce m-am nascut asa

      Ștergere